למה שווה לכם להגיע ל "בדיקות ישיר" ?
1.אנחנו לא עושים בדיקות "מטעם של…."
2.אנחנו מקצוענים למעלה מ 20 שנה.
3.המכשור הכי מתקדם בענף בדיקות רכב.
4.השם שלנו נבנה בעמל של שנים-למה לקלקל ? למה לזייף ?
המבצע שלנו:
בדיקת רכב לקניה / מכירה החל מ 450 ש"ח כולל מע"מ
חובה לקחת את הרכב לבדיקה מטעמכם ולא להסתמך על בדיקות מטעם…..
לפני השלמת רכישה של כלי רכב מסחרי משומש, יש לבצע בדיקת רכב מסחרי לפני קניה וזאת על מנת שהרכישה תסתיים בצורה הטובה ביותר, ותהיה לכם רכישה טובה יותר ומוצלחת. אנחנו, ריכזנו בעבורכם עצות טובות מקצועיות בנוגע אל בדיקת רכב מסחרי לפני קניה, מאחלים לכם קניה מוצלחת!
בעל הרכב
מי בעל הרכב? בצעו בדיקה לגבי אסמכתת הזהות מטעם המוכר אל מול מספר תעודת הזהות הרשום ברישיון הרכב. ההמלצה שיש לנו היא בעצם לדבר תמיד עם הבעלים, מהסיבה שהינו מזהה את כלי הרכב ואת עברו בצורה היסודית ביותר.
טופס רישיון כלי הרכב
בטופס יש מגוון פריטים נחוצים, שאותם הננו מייעצים לבחון:
מספר בעלי רכב קודמים: בשטח העליון של הטופס, תוכלו לראות בעלים קודמים של הרכב ולידו מספר לדוגמה 02+ זה אומר שהרכב יד שלישית.
בנוסף ברישיון: בסעיף רישום קודם, יש לברר מיהם הבעלים החוקיים הקודמים של כלי הרכב. אנחנו ממליצים לכם לעשות בדיקה אל מול משרד הרישוי כדי לדעת מהי מקוריות האוטו לשעבר, האם הרכב היה בבעלות חברת ליסינג או רכב חברה, מידע זה אינו מופיע בטופס הרישיון.
המלצתנו היא לעשות התאמה מטעם הפריטים המצוינים ברישיון אל מול הרכב עצמו בעצם. אביזרים כדוגמת: שנת עיצוב הרכב, נפח המנוע, מודל, וכדומה.
ניתן כמובן לבדוק גם מה תוקף הטסט של המכונית, ומהם התוספות המוצגות ברכב, כגון האם קיימות כריות אוויר ואם כן כמה, גג נפתח ברכב, ABS אם יש שיפורי רכב נוספים וכו'.
מכון לבדיקת רכב מסחרי לפני קניה
כעת משבדקתם את הדברים הבסיסיים ברכב, ניתן לעלות לשלב הבא לקראת הרכישה. יש לגשת ולעשות בדיקה מקצועית מיומנת במכון לבדיקת כלי רכב מסחריים.
הבוחנים במכון, יעשו למענך בדיקת מומחים יסודית ממוחשבת וידנית, שתצביע את הליקויים הקיימים ברכב, בנוסף על גבי פעילות המכונית.
חשוב לבדוק, כי המכון אליו שולחים אתם את הרכב לבדיקה, הוא מכון מורשה מאת משרד התחבורה. יתרה מכך, חשוב שאתם כקונים תהיו אלה שמחליטים על המכון אליו תיגשו לביצוע בדיקה למכונית עוד בטרם סגירת העסקה.
תהליך בדיקת רכב מסחרי לפני קניה
הבוחן באמת מוודא שמתרחשת התאמה של הרשום בטופס הרישיון לבין מספר המנוע והשלדה במציאות. הוא מתחיל בעשיית בדיקה ידנית ומבצע סריקת מצבה החיצוני של המכונית, בודק את כל החלקים של הפח ברכב, וגם על ידי כך מנסה לגלות שיפורים או גם קלקולים, שינסו להעיד על תאונות ופגיעות שעבר הרכב, בין אם הינה בעייתית או שמא לאו. הבוחן בודק בקיעים בצבע שעלולים להצביע על אודות תיקונים ישנים. הוא רואה באם ישנם סימני חלודה ולכלוך סביב החלונות. בודק הפנסים, מגן קדמי ואחורי, ומוודא שצבע המכונית אכן תקני.
לאחר בדיקות אלו, הבוחן לוקח את הרכב הנבדק לנסיעת מבחן, על מנת להתרשם מהרכב.
הרכב עובר גם בדיקה ממוחשבת. בבדיקה זאת בודקים את כל רמת תפקוד המכונית: החלפת ההילוכים בגיר, שלמות הבלמים, וגם פליטת מלכלכים מהאוטו.
תוצאות
לאחר שהסתיים תהליך בדיקת רכב מסחרי לפני קניה, הבוחן קורא למוכר ולקונה הרכב למשרדו ומוסר להם את תיאור הממצאים בבדיקה שנערכה, ביחד עם טופס הבדיקה.
טופס הבדיקה מחולק לשתי עמודות, באחת מהן ממצאים תקינים ובשנייה ממצאים שאינם תקינים.
בשל העניין, שזה בלתי אפשרי לבדוק היטב בלי שום ספק מכלול כזה, אל תופתעו לראות סעיפים רבים שאינם תקינים. אי זה בהכרח מעיד על בעיה מדאיגה.